FORGOT YOUR DETAILS?

CREATE ACCOUNT

Αποστολές Προϊόντων


Κάθε παραγγελία εκτελείται μετά από τηλεφωνική επιβεβαίωση (εφόσον αυτό κρίνεται σκόπιμο για λόγους προστασίας των συμφερόντων του πελάτη ή σε περίπτωση λάθους κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας) και δεδομένης της διαθεσιμότητας των προϊόντων στο χρονικό διάστημα που περιγράφεται στην παράγραφο 1.1.α. 

Από την στιγμή που η συνεργαζόμενη εταιρεία courier παραλαμβάνει κάθε πακέτο η TALICO δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις που μπορεί να λάβουν χώρα μέχρι την παράδοση του πακέτου στον τελικό παραλήπτη (Απεργίες, ανωτέρα βία κλπ).

Ο αριθμός αποστολής που αναγράφεται στο σχετικό παραστατικό της συνεργαζόμενης εταιρείας courier γίνεται γνωστός στον πελάτη (μέσω email ή SMS) λίγες ώρες μετά την παραλαβή του πακέτου από τον υπάλληλο της συνεργαζόμενης εταιρείας courier πράγμα που αποδεικνύει την έγκαιρη εκτέλεση της παραγγελίας από μέρους μας. Για τους παραπάνω λόγους, η TALICO δεσμεύεται αποκλειστικά και μόνο για την έγκαιρη αποστολή των δεμάτων και όχι για τον τελικό χρόνο παράδοσης του πακέτου από την εκάστοτε εταιρεία courier.

Τέλος, τα εμπορεύματα μετά την αποστολή τους από την εταιρεία μας, ταξιδεύουν αποκλειστικά και μόνο με ευθύνη του πελάτη. Το παραπάνω σημαίνει ότι ο πελάτης δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να παραλαμβάνει δέμα από τη μεταφορική το οποίο έχει εμφανείς εξωτερικές φθορές λόγω της μεταφοράς

TOP